Jag behöver HJÄLP

Jag hoppas att någon kan hjälpa mig Håller på med ett kort och nu vet jag inte vad ??????
Sitter här ensam och ingen att fråga utom gubben meeeen han säger ju att allt blir bra. Vågar väl inget annat (ha-ha-ha )
Så svårt det är att göra kort till en man,det går ju inte ha rosor och rosa papper och annat gulligull :)

Tala om vad jag skall göra skall jag ha något mera i dekorationsväg? Vad ?
Tycker ni att jag skall sätta dit Grattis eller räcker det med åren ?
Jag har inte monterat färdigt ännu :)

Ni kan titta på kortet här Snälla hjälp mig .......





Tack för hjälpen :)




Snart är våren här



Kommentarer
sandra

Hej jag måste säga att jag tycker det är jättefint kort. Lastbilen var en bra detalj, samt pappret bakom med hastightsmätaren!!!

Detta kommer att vara omtyckt!

2010-03-19 | 19:53:42
URL: http://familjencirkus.blogspot.com
Erica

Jätte fint kort du har gjort :p Allt passar ju perfect in alla dekorationer och så.. :)



Kram

2010-03-24 | 08:31:33
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0