Nu var det länge sedan.....

Jag måste börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge.... Lusten har bara inte funnits, varken att vara här inne eller att pyssla. Men nu känns det som att det vänder. ( ler).

Upptäckte att nog var det länge sedan hade glömt bort mitt lösenord bla..... skall försöka att vara in lite mera.

Vad har jag gjort med min sommar?

Har umgåtts med familj och släkt.

Hjälpt min mamma en del pga av att hon haft problem med ögonen så hon såg inget (gråstarr), men nu är det fixat och hon fick ett nytt liv efter operationen Nu ser hon som en Hök (ler). Tur det finns hjälp...

Pysslat ute mellan regnskurarna, vi har fått sedan Midsommar ca 317 mm kanske mera för ibland var det riktigt tropiskt regn.

Städat mitt Pysselbord. Nu ligger där nya papper och några nya stämplar känner lusten börjar smyga på så snart kommer det nog något nytt här oxså i bloggen. (ler)

Har inte varit på någon semestertripp i år och det känns gubben har jobbat hela sommaren det blir så ibland, har och haft mycket värk den här sommaren, så en del dagar blir det liksom inget gjort för mig. Men det får jag väl leva med. (Nu skall jag inte klaga mera)

Har oxså hamnat på facebook och där är en Farmare för hela slanten ( HAHAHA)

Ja det var väl en del av vad jag har gjort och nu är det Oktober så nu måste jag börja med att göra julkorten, de skall ju vara klara i tid. Veckorna går snabbt .....

Jag måste tacka för komentarena jag har fått skall ta och blogga runt och titta på vad ni gör och Ursäkta igen att jag har varit så slö med min blogg

Vi hörs igen och då har jag nog något nytt att visa.



Här kommer en bild tagen från altanen en av våra regniga dagar
i sommar



Kommentarer
Mia

Hello!!



Glad att se Dej har nog funderat på vart Du tagit vägen!!!!

Nemen är Du FB:are o farmare......lägg till mej som vän så har Du en till granne i Farmville ....jag är som besatt av detta spel =)))))

Jag heter Mia Isaksson på FB.



Kramiz/Mia

2009-10-10 | 22:18:24
URL: http://www.scrapmia.blogspot.com
Jess

Hejsan, vilken fin sida du har, jätte fina bilder.

Ha det gott.

Jess

2009-10-12 | 10:52:31
URL: http://loppys.blogg.se/
Malin

Å så bra att stämplarna kom fram! Det ska bli roligt att se vad du gör för fina alster med dom =)



Kram

Malin

(Scrappers)

2009-10-21 | 10:51:51
URL: http://majamelon.blogg.se/
Cath.

Stor kram till dig, hoppas att du orkar uppdatera snart igen, jag tittar förbi då och då ska du veta. Men allt har ju sin tid. Viktigast att du tar hand om dig.

2009-10-26 | 08:55:32
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0