Söndagkväll

Nu är helgen över och imorgon är det måndag igen. Det blev en fin och lång helg och det blev mycket gjort oxså (ler).
Gräsmattan är nu krattat och klar har redan börjat grönska , och varmt har det varit oxså Härligt......

I Lördags var jag på en kurs och fick lära mig att göra Starbook har inte hunnit ta något kort ännu men lovar att imorgon skall jag visa hur det ser ut . Det var hur kul som helst, vi hade kursen hos Brunkullans butik de har det riktigt mysigt där.
det var Peggy som höll i kursen och är toppengullig och är en riktigt stjärna oxså hon är duktigt  på att lära ut och även för mig som inte talar engelska  men förstår gick det bra. Man kan säga det blev svenglska för hela slanten. (hahaha)
 
Idag när jag var ute så kom två älgar förbi, det var bara in och hämta kameran och ut igen. (Phu) När jag kom ut med kameran och skulle knäppa kort så såg jag bara en och han (tror jag kan ju vara hon oxså) hade klivit ner i ett dike, men hur som helst så fick jag han hon på bild





Jag hoppas att ni har haft en skön helg och Tack för alla kommentarer jag skall göra ett besök hos er oxså

Nu skall jag leta reda på sängen så kommer det mera i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0