Onsdagkväll

Det är väldigt lugnt med nya kort just nu men det lossnar väl snart, Imorgon skall jag på kurs igen det är hos Brunkulla och där skall vi prova på att göra kort och samtidigt få lära oss lite  om olika färger, stämplar, papper och lite grundläggande om olika stämplingstekniker. Det är Peggy som skall lära oss och kan  sin sak (ler) och så bakar hon oxså ,sist fick vi en ljuvlig sockerkaka.
Så efter den kursen skall det väl förhoppningsvis bli lite nya kort, verkar som min inspiration har blåst bort,just nu....

Jag har även köpt en ny leksak. Ja just nu är det det för jag har inte gjort några kort ännu bara testa den  det är en The Ultimate Pro jag har köpt och efter att testa den så undrar jag varför har jag inte haft någon sånn förut.... så här ser den ut
rosa och allt ,för er som gillar rosa.











Jag har oxså fixat lite med mitt album det är framsidan . Jag hoppas ni kan ge mig några tips det känns som det fattas
något. Men vad ??????  Kom med förslag för jag behöver hjälp  själv kan jag kan inte komma på något just nu.
Här kommer det en bild







Nils Jonsson är min Morfar han hade sin fäbod uppe vid fjället första renoveringen gjordes 1951 och då var jag 1 år
mamma var där och lagade mat till ett gäng skogshuggare och på den tiden var jag såååå liten så min säng däruppe var en sockerlåda i trä, och vi var där i flera månader.
Den andra renoveringen gjordes 1969 , den tredje 2005 och nu finns det även en skogsbilväg upp så man behöver inte gå som vi fick göra tidigare och tur är det för nu är det såååå många björnar där.

Nu blev det lite av varje mest babbel. Nu hoppas jag att någon kan hjälpa mig med lite tips på albumet har ju inte gjort något sånt tidigare

Ni få ha en mysig lill lördag


Kommentarer
sussi

Jag tycker det är jättefint som det är! Du skulle kunna stämpla någon swirl "under korten" om du ville. Det tror jag skulle bli fint också :-)

2009-06-03 | 22:09:38
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Ulla

Hej, kikar runt lite och hamnade inne hos dig. Jättefin sida du har. Är det ok att jag addar dig? du får säga ifrån annars. Jag pysslar också med släktforskning.

Ha en fin helg.

Kram Ulla

2009-06-06 | 15:09:14
URL: http://ladyinblue.bloggagratis.se/
moma

Ditt album är fint som det är!



Men du, vad har man den där rosa saken till?

2009-06-11 | 21:58:06
URL: http://monma.blogspot.com
Erica

Jag hade oxå en ultimate pro men ja sålde den tanke använde den lite grann i början men sen så blev de inte så mkt av de... Och den låg sen bara i garderoben och samla damm :/



Kram

2010-03-24 | 08:37:22
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0