Lite nytt pyssel

Nu går veckorna snabbt och snart är det jul... phu stress....osv...

Det var ett tag igen sedan jag bloggade men har lixom tappat sugen på både att pyssla och annat.Sedan sist  har jag varit till läkaren och tagit en massa prover, men dessa var ok. Har oxså dragit på mig högt blodtryck så jag får väl försöka att få ner det på något vis. (ler) bla. så skall jag INTE stressa den här julen. det får bli som det blir jul blir det ju ändå (ler)

Jag har oxså varit på en julpyssel kväll hos Brunkullan Scrap & Card  det var Sara och Gunilla som höll i pysslandet. Jag tackar er för en härlig kväll ni är så gulliga... Det har varit flera kurser oxså som jag inte har haft möjlighet att vara med på (Ledsen).

Nu skall jag visa vad jag gjorde på julpysselkvällen det blev väl inte så mycket men man skall ju kolla på vad de andra gör oxså (ler)
Idén har jag lånat av Sara



Det här är en tändsticksask med julpapper från Graphic 45  och lite glitter








Denna ask passar när julljusen skall tändas :)


Här visar jag ett av julkorten jag har gjort med papper från 3ndypapir.no vita blommor med lite glitter på , några små grannar som blev kvar sen förra julen.









De små bilderna är klickbara

Tack för titten inne hos mig och ni som har lämnat kommentarer jag skall försöka att ta en bloggrunda
när det känns lugnt hos mig.








Kommentarer
Cath.

Underbara julalster! Men nu är julen slut och det är nytt år. Därför vill jag ju förstås önska dig ett riktigt gott 2010! Hoppas att allt är bra!

Kramar!

2010-01-05 | 21:59:04
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Cecilia

Hejsan



Passa på att besöka oss, Articsisters, nu under helgen. Vi har stor REA på samtliga stämplar. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.



Välkommen in MVH /Cecilia



http://www.safirsilk.se

2010-01-14 | 22:24:27
URL: http://www.safirsilk.se
Erica

Fina julkort dom som får dom i brevlådan blev nog glada :d

2010-03-24 | 08:33:55
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0