Ny vecka

Nu har det blivit en ny vecka nämligen Påskveckan, och nu är det bara att hoppas att snön får vara kvar tills påsken är över....
Jag har inte gjort några kort nu heller tiden bara rinner iväg,kan inte förstå vart dagarna tar vägen.(ler) I  Lördags var jag hos mitt barnbarn hela dagen, när pappa och mamma hjälpte till med en flyttning, och vi lekte och lekte spela spel och rita hela dagen och skulle det vara farmors pannkakor till lunch (ler) eftersom jag inte har några nygjorda kort att lägga ut skall jag visa några foton som jag har tagit på våra gäster tidigare vårar.

                                

Det blev lite den här gången  Tack för kommentarerna jag har fått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0