Uppdatering

Hej på er alla . Ni får ursäkta att det blir lite dåligt med min bloggning , men som vanligt så är det lite mycket annat som skall göras den här tiden ......  Jag har rabatterna klara så det är bara sommarblommor som skall planteras där och det brukar vi inte göra förrän  järnnätterna har varit som brukar vara mellan 6-9 juni ,men där är vi snart .
Dammen är städad och klar med en ny fontän, det är så mysigt att sitta och lyssna på vattnet som porlar.

Vi har varit till mamma och hjälpt henne med diverse göromål som tex fräsa upp potatislandet fast hon är 84 år så skall hon sätta sina potatisar ( eller som vi säger här Peran)  Och så var vi ute och fiskade fick en massa öringar så en dag blev det fiskmiddag (mums med nyfångad öring) Och som vanligt så tappar man de största fiskarna ,inte bara en gång utan 3 gånger (less) . Kameran hade jag inte med på fisketuren det var en miss (måste skärpa mig)

Jag har nu städat mitt pysselbord och håller nu på att försöka komma igång med något hörde att det skall bli regn några dagar såååååå då kanske jag får tid med mitt pyssel (ler)

Här kommer det några bilder på min damm och lite blommor och så min tjusiga flagga















Hoppas att ni får en skön vecka

Kommentarer
Gunsan

Hej, och tack för kommentar. Ohh, vad roligt du kommer att få med dina nya Ultimate Pro. Jag gillar min helskarpt, men än är man bara i upplärningsfasen, men det går att göra mycket roligt...

Ha en bra dag:)

2009-05-28 | 06:42:00
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Mia

Åhh vilka härliga bilder från din prunkande trädgård......härlig mamma Du har som sätter pärer trots sin ålder....men inget går väl upp mot färskpärer senare i sommar =)))



Ha det gott !

Kram//Mia

2009-05-28 | 09:15:07
URL: http://scrapmia.blogspot.com
christine udding

Det finns så mkt fint att titta på inne hos dig.Hade jag inte vetat att du inte bor på tjörn på västkusten så hade jag nästan trorr att detta kortet på ditt hus var taget hos mina svärföräldrar. Samma färger och likadana fönsterluckor oxå dom blåa. Dessutom med en likandan förstukvist. Ganska häftigt faktiskt.Kram...tyrasmatte.

2009-06-08 | 13:47:48
URL: http://www.tyrasmatte.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0