Svart och vit

Nu har jag gjort ett kort i svart och vit med lite orange. det var inte det lättaste...(ler)
Han som har fått kort har renoverat sin nyköpta lägenhet i svart ,grått och vit, och det blev ju riktigt bra, inte som vi befarade....







Blommorna blev lite mörka på det här kortet så jag lägger in en bild till



Som jag skrev tidigare så var det inte så lätt att göra ett kort till en kille och det skulle vara svart,grått,vitt och lite orange
Det som är orange är färgen på kuddarna i hans svarta soffa så lite färg hade han (hahaha)

Nu skall jag göra klart ett kort till som jag  snart har klart och där har jag lekt  med min roooosssa leksak (ler) och en till leksak min slice.

Ni får ha det bra så länge

Kommentarer
Gunsan

Ohh, vad snyggt korten blev. Jag har inte riktigt hunnit med min lilla rosa låda på slutet, då jag har börjat jobba igen, men det ska bli...



2009-06-24 | 06:24:29
URL: http://gunsan71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0