Ursäkta

Nu är Påsken över vi har haft mycket sol så nu börjar man känna sig lite piggare. Kanske det blir lite lugnare här hos mig ,  skall jag försöka fixa till lite både här och där (ler) .
Det första blir att få till min nya Dator så jag blir nöjd har ett litet problem och det är att jag inte kan ladda in nya bilder ännu. men det kommer väl att funka till slut. Jag lägger väl in någon bild som jag kanske inte visat förut.
Det andra jag måste göra är några kort har verkligen legat av mig (skäms).

Hos mig blir det ingen bloggcandy men någon överaskning kanske dyker upp hos någon framöver jag talar inte om när utan det beror på hur många kommentarer som jag hittar hos mig (ler)


     Här är Vito Herre på snöhögen (klicka på bilden så blir den lite större)

Nu får ni ha en skön Tisdag (höll på skriva


Kommentarer
elsamaja

Hej och tack för besöket.

Jag vet att brorsan ska upp till Trekilen nå framöver, det ska bli intressant att höra en snörapport därifrån, det har varit vansinniga mängder snö där i vinter, så det lär nog vara risk att det ligger kvar, när han åker upp för att skjuta för björnpasset, i början på maj.

Vi trivs enormt bra, det är mycket mera lättskött här, där det inte är så mycket skrymslen och vrår, och framförallt, ingen trappa.

Tänk så bra det kan bli, såna här plötsliga infall som man kan få, vi var ju inte ens på jakt efter nytt boende, men ändå så på 1,5 vecka, så var allt förändrat, tack vare våra fina kompisar.



Kram



Jämtstauscha

2009-04-15 | 10:05:04
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0