Pingst

Jag får önska er alla en Trevlig Pingsthelg med mycket av värme och sol.
 Vi har en härlig kväll här klockan är, 19 på kvällen  och vi har 25 grader varmt ute i skuggan. vilken kväll (njuter) 
Här kommer en skål med jordgubbar som ni kan smaka på och vilka jordgubbar sen dom var jättestora och goda (mums)





Just nu pysslar jag lite smått både här och där skall göra ett litet album som handlar om min morfars gamla fäbod som har renoverats om från 1950 till 2005 det blir lite av varje i den har bara hunnit med att sätta papper på fram och baksidan jag är ju ganska senfärdig av mig ska ju fundera och fundera hur jag vill ha det (ler)
Visar här en bild på att jag har börjat


                                                                          



Det var ett tag sedan jag köpte stämplarna Grunge Flourish Hearts, men nu har jag stämplat upp och målat  två motiv som är lika plus att jag har satt pärlor runt hjärtat, skall väl göra några kort när tid finns. och så här ser dom ut.


                                                                     


De små bilderna går klicka på .

Och imorgon är det Morsdag härligt (ler)

Njut av kvällen nu det skall jag göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0