Mitt pyssel i helgen

I helgen har jag pysslat ute skall fixa till rabatterna så det är klart för plantering invigt mitt västhus och satt upp solgardin därinne så det inte blir så varmt där under sommar.
Fikat med grannarna och mitt upp iallt kom det en hagelskur, som snabbt försvann, skööönt.
Grillat har vi också gjort ,det är härligt med våren och sommaren så man kan vara ute och kvällarna är ljusa,meeeen idag så är det täckjacka på ,det blåser så in i vassen är +8 grader men de har lovat att det skall bli varmare.

Jag har annat pyssel för mig inne köpte lite nya stämplar "Grunge Flourish Heart " som jag har monterat och provstämplat även Inkido - Rosen som är så ljuvlig skall försöka få till några kort så snabbt som möjligt.

Jag har haft en hel del besök i min blogg och det är riktigt kul när kommentarer  lämnas några är ungdomar som tittar in och det tycker jag är skoj måste nog ta och titta in till dom också (ler)

Jag kör väl med några foton på älgar igen Man bor ju nära naturen så är man framme med kameran kan några fastna på bild (ler) Jag knäppte 80 kort och 11 blev bra ( vilken fotograf är jag, inte proffs men kul är det har inte tid med att sätta upp stativet )

Håll till godo så länge, de små bilderna går att klicka på




                         

Kommentarer
Mia

Åhhh vilken fin blogg Du har =)



HÄr fanns mycké fint att kika på. Tack för titten jag kommer säkert tillbaka.

Välkommen in till mej ;-)

Kram//Mia

2009-05-11 | 14:32:38
URL: http://scrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0