Lite pyssel...

Tack till er alla som är in och kolla lämna gärna en kommentar det är ju kul att se vem som är här ibland (ler).
Jag har plockat bort en kommentar som var anonym med reklam, känns inte så kul .

Ja nu har jag pysslat med lite ta vondra (lite av varje)  jag har gjort ett kort som har kommit fram idag (hoppas jag) som ni skall få se så ser mitt pysselbord ut att vara i kaos utan dess like.(haha) ,men det gör inget för jag kan ju sitta på altanen och det gjorde jag igår Häääärligt jag fick en kick av det....

När det är vår så skall man oxså pyssla ute ,men problemet jag måste ha hjälp med en del är det ingen som har lust (ler) att hjälpa mig det är dom tunga sakerna jag behöver hjälp med....

Och så måste jag släktforska lite det är ju lite spännande nu har ju kontakt med en nyfunnen släkting väntar på lite bilder och en massa uppgifter. Idag har jag hittat en tidningsnotis från en tidning i Bennington och där läste jag om Farmors kusin hon blev 100 år , så släkten verkar vara seglivade på båda hållen hon efterlämnade 4 barn, 10 barnbarn och 16 barnbarnsbarn  Så nu vart släkten väldigt stor (hahaha ).

Här kommer några kloka ord som jag hittat

Vilken tur att man är som man är,
när man inte blev som man skulle.

Här kommer några bilder




                                  

De små bilderna är klickbara


Kommentarer
sussi

Va fint kort du gjort. Och så fina blommorna vart med lite "dust" på.

Ha en trevlig kristi flygarehelg! :-)

2009-05-20 | 08:45:46
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0